Komunikacja Interpersonalna Jako Podstawa Prawidłowych Relacji - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Skills Up - Grupa Royal Property Poland

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Komunikacja Interpersonalna Jako Podstawa Prawidłowych Relacji - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Kraków - Małopolskie

  • Szczegółowe informacje
    Cel szkolenia
    Komunikujemy się by informować, wyjaśniać, motywować, wspierać, negocjować. Niezależnie od celu, porozumiewanie się stanowi podstawę naszych relacji. Zarówno na gruncie prywatnym, jak i zawodowym, słuchanie, konstruktywne prowadzenie dyskusji czy asertywne wyrażanie własnego zdania to umiejętności konieczne, by kontaktować się z innymi i odnosić sukcesy.Nasze szkolenie to sposób na doskonalenie własnych umiejętności na każdym z etapów komunikacji tak, by budowanie mostów między ludźmi było łatwiejsze, relacje udane, a praca wykonywana właściwie.

    Korzyści dla uczestników
    • Nauka trafnego przekazywania informacji tak aby była ona zrozumiana przez odbiorcę komunikatu i aby strony mogły osiągnąć zamierzony cel,
    • Poznanie istoty zagadnienia komunikacji i ich wszelkich składowych,
    • Umiejętność panowania nad emocjami zarówno swoimi jak i rozmówcy.
    Program szkolenia
    1. Składowe sukcesu efektywnej komunikacji.
      • Istota komunikacji,
      • Model komunikacji,
      • Struktura komunikacji
    2. Postawa i umiejętności osoby komunikatywnej.
      • prezentacje i wystąpienia przed innymi osobami
      • autoprezentacja jako składowa wizerunku mówcy
      • wywieranie wpływu na innych jako sztuka przekonywania
    3. Pozytywne nastawienie - filary poprawnej komunikacji.
    4. Płaszczyzny komunikacji międzyludzkiej i przepływ informacji między osobami.
    5. Komunikacja werbalna.
    6. Komunikacja niewerbalna.
    7. Spójność komunikatu werbalnego i niewerbalnego.
    8. Aktywne słuchanie - podstawowe zasady.
    9. Aktywne słuchanie - techniki aktywnego słuchania.
    10. Umiejętność zwięzłego wypowiadania się.
    11. Umiejętność zadawania trafnych pytań.
    12. Sztuka parafrazy i oddania pytania.
    13. Komunikacja interpersonalna a cechy osobowościowe, znajomość siebie i innych.
    14. Czytanie mowy ciała rozmówcy pierwsze wrażenie, sygnały pozytywne i negatywne.
    15. Asertywność i empatia w komunikacji na co dzień:
      • Umiejętność odmawiania, odwaga i pewność siebie
      • Umiejętność przekazywania oraz przyjmowania konstruktywnej krytyki
    16. Efektywna komunikacja w pracy zespołu jako wyraz kreatywności myślenia.
    17. Podsumowanie i zakończenie szkolenia

Inne informacje związane z komunikacja w biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |