Inżynieria Zarządzania i Marketingu - Studia Podyplomowe - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Inżynieria Zarządzania i Marketingu - Studia Podyplomowe - Zaoczne - Bydgoszcz - Kujawsko-Pomorskie

  • Szczegółowe informacje
    Charakterystyka studiów podyplomowych:
    a) czas trwania: 2 semestry;
    b) tryb i miejsce prowadzenia zajęć: niestacjonarne, zjazdy 2-dniowe: sobota - niedziela (co 2-3 tyg.), Katedra Technologii Maszyn,
    c) uzyskane kwalifikacje: Świadectwo Ukończenia Studiów Podyplomowych;
    d) opis programu studiów: podstawy prawne działalności gospodarczej, analiza finansowa jednostek gospodarczych, rachunkowość, podstawy bankowości i obrotu papierów wartościowych, inżynieria produkcji, zarządzanie, produktywność, współczesne techniki wytwarzania, kreatywne myślenie, negocjacje, strategia rozwoju przedsiębiorstwa, marketing przemysłowy, seminarium;

    Zasady naboru:
    kolejność zgłoszeń;dokumenty: karta zgłoszenia, dyplom ukończenia studiów wyższych technicznych,życiorys, 2 zdjęcia, kserokopia z dowodu osobistego, kserokopia z dowodu osobistego,dowód wniesienia opłaty za I sem.;

    Informacje dodatkowe: studia obejmują 256 godzin zajęć dydaktycznych i 40 godzin na wykonanie pracy końcowej;

    Uruchomienie Studiów Podyplomowych uzależnione jest od liczby zgłoszeń.

Inne informacje związane z marketing

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |